noot sinds ik op Hawaii b

Get help with your projects here, and help others debug their code!
lasky1994
Rank 8
Rank 8

noot sinds ik op Hawaii b

Postby lasky1994 » Sun Feb 11, 2018 12:58 am

In ieder geval, dat is het zo ver als lopen gaat. Kan niet wachten om thuis te komen en wat rust te nemen!

Gelukkig Nieuwjaar en een trieste noot sinds ik op Hawaii ben, betekent dit geen Adidas Gazelle Donna speciale New Years mijl dit jaar voor mij :(. Nou ja, de jongens droegen de traditie thuis op.

Ik zal later proberen wat foto's van de reis te posten. Vrij zoet landschap. Ik heb een Nike Air Zoom Pegasus 33 Dames aantal wandelingen gedaan die best cool waren. De ene was best wel lief, omdat we het hele gezin begonnen te bewandelen en het een tijdje op een steile onverharde weg ging. Daarna zwierf hij Adidas Superstar Femme Blanche door het bos totdat je op een klif was. Uiteindelijk kwam het op een kleine, vrijwel waardeloze waterval. Dat was de grote verleiding van de wandeling en de waterval voldeed niet aan de hype. Het eindigde verder dan we dachten, dus alleen ik en mijn broer gingen de hele weg. Toen moesten we het pad op slepen en de waardeloze / steile weg afdalen in een minivan om de rest van de familie onderaan op te halen. Ik moet zeggen dat het best wel leuk was om dat ding te rijden Adidas ZX Flux Dames met mensen die ons gekke blikken gaven en waarschijnlijk wtf dachten. Na enig voorzichtig manoeuvreren draaiden we zelfs het ding om en haalden het eruit. Ik heb wat vragen gekregen over Nike Air Max 2016 Damen mijn commentaar op de cross-country race dat mijn hardloopvorm / mechanica niet bij dat type race past. Eerst gaan we met de simpele uitleg dat ik een rhythm runner en atrack type runner ben. Dit betekent dat ik het beste ren als ik op een bepaald ritme stap met mijn pas. Dit kan niet gebeuren op een modderige / heuvelachtige crosscountrybaan omdat de koers en dus mijn pas altijd aan het veranderen is. Een ander ding dat in factor komt is de grond. Met modder verlies ik veel van de kracht omdat ik niet het mooie rebound-effect krijg van een hard oppervlak (zoals atrack).

Dat zou de meeste voldoening moeten geven, maar ik weet dat velen op zoek zijn Nike Air Max 90 Dam Vita naar een complexe / wetenschappelijke verklaring. Aangezien ik lui ben en geen zin heb om in een grote spiel-onmechanica te gaan (misschien later), zal ik plaatsmaken voor een recent artikel Nike Air Max Jewell Damen dat ik lees dat in feite de vraag stelt waarom bepaalde atleten sneller / langzamer kunnen rennen in vergelijking met hun tracktijden . It's van Renato Canova en werd gepubliceerd in New Studies in Athletics. Hier zijn de openlijke fragmenten met betrekking tot mechanica en CC:

Return to “Help Central”