gede jeg over til Houston

Get help with your projects here, and help others debug their code!
lasky1994
Rank 8
Rank 8

gede jeg over til Houston

Postby lasky1994 » Sun Feb 11, 2018 12:15 am

I min neverending s?gen efter viden om uddannelse v?gede jeg over til Houston Texans hjemmeside, som havde deres tr?ningsh?ndbog. At v?re et h?jt betalt NFL-team, forventede jeg en perle af en traningsmanual med masser af god info. Jeg har endda lyttet til deres trainers radio show lejlighedsvis, s? gode ting var forventet. I stedet fandt jeg dette:

"Enhver lodret l?ft vil Adidas Superstar Damen Gold tvinge dig til at bruge mere tid i luften, mindre p? jorden, og s?nke dig ned. Eliminer den vertikale komponent, og du vil ?ge hastigheden. ”

Jeg tog straks en dobbelt tage og l?s denne s?tning omkring 4 gange. Jeg besluttede at forts?tte med at l?se p? h?bet og bede om, Nike Air Huarache Femme at der var nogen begrundelse for denne kommentar. I stedet fandt jeg mere ... ..rap ....

"Hurtige l?bere synes ofte at l?be ubesv?ret. Hovederne forbliver niveau, n?r de er n?et oprejst. ”

Det bliver ikke meget bedre. kaster kn?et fremad, en ufuldst?ndig backswing, skuldre tilbage, og p? den g?r.

De bruger s? den gamle gamle begrundelse, at fodboldk?rsel er anderledes end normal l?b ... ..Ja det er fantastisk logik .... De har ret selv, tilsyneladende Texans fodboldk?rsel er langsom og forkert!

For at holde dette fra at v?re et helt skrald p? Texans fest, fik de den Adidas Superstar Femme Blanche rigtige idé, at du ikke skulle n? frem til jorden, og du skal l?gge foden ned i n?rheden af ??dit tyngdepunkt. Tak Gud for det !!!

Jeg kunne tage flere stykker og rive alle de ting fra hinanden, men ?rligt er jeg tr?t af at g?re det for i dag, s? det g?r jeg for en senere Nike Air Max 90 Femme rant. Imidlertid fik den vertikale forskydning ting mig virkelig. Jeg mener, har de nogensinde set nogen sprint. Jeg er enig i, at for meget lodret forskydning er d?rlig, men fors?ger at fjerne det og holde sig fladt ?! Det er bare dumt. Ingen m?de omkring det. Du er n?dt til Adidas Superstar Donna at komme op af jorden. Du d?kker jorden i AIR. Det er som det gamle HS fysik sp?rgsm?l. Hvis du skyder en kanonbold med en meget lille vinkel, fors?ger at holde den flad, g?r den ikke meget langt.

Return to “Help Central”