die in andere sporten

Get help with your projects here, and help others debug their code!
lasky1994
Rank 8
Rank 8

die in andere sporten

Postby lasky1994 » Sat Feb 10, 2018 10:53 pm

Vanwege de bovengenoemde ervaring en de overtuiging dat niet alles wat we doen op het gebied van afstandstraining ter plaatse is, heb ik gelezen / ben be?nvloed door de trainingssystemen die in andere sporten worden gebruikt, met name zwemmen, maar Adidas Eqt Support Adv Femme ook fietsen, schaatsen, ski?n en roeien. . Onderzoek naar deze andere sporten geeft me een fatsoenlijke, Adidas Yeezy Boost 350 Donna maar niet geweldige, greep op de training die ze gebruiken.

Ten slotte is de meest recente cross-trainingservaring van iemand die ik coach. Hij is nog een blessure-atleet en daarom hebben we besloten om het patroon te volgen van mijn oude vriend Nolan en Zap Fitness-renner Brendan O'Keefe en hem te laten trainen door 4 dagen per week te trainen en de anderen te trainen. We zijn slechts een klein beetje in het experiment, maar tot nu toe zijn de resultaten veelbelovend. Hij loopt al sneller drempels dan hij in CC was toen hij de traditionele looproute aflegde en geen tegenslagen leed zoals hij al zo vaak heeft gedaan.

Problemen met Common Cross Training Ideas

1. Hoeveel moet je oversteken?
Dit is waarschijnlijk de meest gestelde en besproken vraag. Als je op de running sites gaat zoals letrun of zelfs de populaire literatuur Nike Air Max 90 Dam Svarta leest zoals het hoofdstuk van Scott Douglass in Run Strong, dan zou je het idee krijgen dat je nog meer Nike Air Huarache Dames tijd moet besteden dan wanneer je zou rennen omdat er geen impact is . Mensen zeggen vaak dat een mijl die wordt gefietst 0,3 kilometer is van een hardloopmijl of vergelijkbare conversies.

Ten eerste zijn er geen conversies. Nike Air Max 1 Donne Vergeet het. Ten tweede, naar mijn mening hebben deze mensen helemaal ongelijk. Wat er gebeurt is dat ze lezen over hoeveel training professionele fietsers of zwemmers doen. Ze combineren dit concept Nike Air Max Thea Femme dan met het feit dat dit geen of lage impact oefeningen zijn en reden dat omdat er een lage impact is, je er meer van kunt doen. De redenering is om een ??paar redenen onjuist. Ten eerste zijn wij, als lopers, niet aan het trainen voor zwemmers of fietsers. We doen die activiteit om onze loopconditie te behouden en het gemakkelijker te maken om terug te komen. De eisen zijn heel anders. De meeste fietsevenementen duren bijvoorbeeld veel langer dan de hardloopwedstrijden waarvoor we trainen.

Return to “Help Central”