dig til enklere metoder

Get help with your projects here, and help others debug their code!
lasky1994
Rank 8
Rank 8

dig til enklere metoder

Postby lasky1994 » Sat Feb 10, 2018 4:13 am

Hvordan regner du med en FT vs en ST runner? N? er der komplekse og nemme m?der at g?re det p?. Ved h?rde tilf?lde kan du k?re en helt ude 400m og tage laktatpr?ver. Jo h?jere lactatpr?ven efter, desto bedre er den anaerobe kapacitet, og dermed jo flere FT-fibre formodentlig. Selvf?lgelig har vi alle ikke laktatanalysatorer, s? du kan holde dig til enklere metoder. Sammenlign deres PR'er p? alle afstande og se, om de har tendens til at v?re bedre p? l?ngere eller kortere afstand. Se p? hvilke typer tr?ning www.vendelsovvs.se de udm?rker sig i forhold til andre p? holdet. Og endelig, se p? deres stride mekanikere. (Hvor reaktiv er det). N?r du har oprettet, hvem der g?r i hvilken gruppe, s? er det, hvad jeg ideelt set ville g?re, kommet op med en tidsplan baseret p? det, jeg vil opn? i Nike Free Run 2 Dame hver periode af uddannelse. Da du stadig arbejder med en stor gruppe, i stedet for at definere, hvad hver tr?ning er hver dag, definerer du, hvad du vil opn? hver dag. For eksempel kan du definere en dag som forbedring

N?r du har fastsl?et, hvem der g?r i hvilken gruppe, s? er det, hvad jeg ideelt set ville Nike Air Max 95 Damen g?re, kommet op med en tidsplan baseret p? det, jeg vil opn? i hver uddannelsesperiode. Da du stadig arbejder med en stor gruppe, i stedet for at definere, hvad hver tr?ning er hver dag, definerer du, hvad du vil opn? hver dag. For eksempel kan du definere en dag som Nike Air Pegasus 83 Dame at forbedre high end aerobic evner (eller lactat t?rskel). En anden dag kan v?re rettet mod specifik udholdenhed eller anaerob st?tte. Definer, hvad dagens m?l er. S? s?tter du i en tr?ning, der vil n? dette m?l for hver anden gruppe. Dette giver mulighed for en smule individualisering, for at n? den m?ltilpasning for dagen, vil hver anden fibertype gruppe have brug for en anden tr?ning. Jeg har allerede brugt de forskellige m?der at h?ve LT eksempel p?, s? et andet eksempel ville v?re for anaerob st?tte. For FT-l?beren kan nogle reps p? mile tempo v?re n?dvendige, Adidas Zx 700 Womens mens der for en ST-l?ber kan v?re behov for et langsommere niveau af anaerob st?tte, s? 3k reps ville arbejde. Ved at oprette tr?ningen p? denne m?de giver det dig mulighed for at f? en hel del individualisering, mens du ikke beh?ver at lave 20 forskellige skemaer eller Adidas Superstar Mujer Colores har l?bere at lave 10 forskellige tr?ningsposter p? samme dag.

Return to “Help Central”