omdat ik op een of andere manier

Get help with your projects here, and help others debug their code!
Banning
Rank 8
Rank 8

omdat ik op een of andere manier

Postby Banning » Sat Feb 10, 2018 2:37 am

Nou, dat was koud. Na een absurd milde november tot nu toe, kwam de plotselinge temperatuurdaling op vrijdagavond als een schok voor het draaiende systeem. In feite, denkend aan afgelopen winter, waren er maar heel weinig dagen koud genoeg om zelfs handschoenen te vereisen, dus het is lang geleden dat ik basislagen en buffs en dergelijke moest uitvissen. Adidas Zx 750 Mujer Zaterdagochtend was een bijzondere eye-opener - of beter: dichterbij, want bij het vallen van de temperatuur beginnen mijn ogen te stromen en zie ik niets. Toen ik regelmatig naar het werk fietste, betekende dit dat veel betrokken passanten of collega-fietsers in de winter altijd vroegen of alles in orde was. Het was duidelijk dat ze dachten dat ik verschrikkelijk nieuws had gehad in plaats van lekkende traanbuisjes ...

Hoe dan ook, rond 8 uur op zaterdag waren nogal wat sterke zielen, zoals ik, aan het 'opwarmen' voor de Battersea 10k in natte sneeuw. Ik begon de race niet in staat om mijn eigen tenen te voelen en was redelijk tevreden om te finishen in een solide-als-nergens-dichtbij-PB 40m 39sec, vooral omdat ik op een of andere manier - ondanks dat ik niet één keer op mijn horloge keek (of misschien omdat?) de meeste gelijkmatige Nike Air Max 2017 Dame spagaat die ik ooit in mijn leven heb gehad. De Battersea 10k-serie trekt een vrij snelle groep clublopers aan en als laatste van het seizoen was deze week bijzonder goed - alleen al kijkend naar de dames, van 75 races, 8 gingen onder de 40 minuten wat, denk ik, een mooie indrukwekkend aandeel vergeleken met de meeste races van die omvang.

Toen was de lange (lange) run van gisteren langs de Theems, op een koude maar veel leukere dag met die mooie, enigszins wazige winterzon. Er waren lopers van kracht, net als de hondenlopers. En een bijzonder idiote man die aan de noordkant van de rivier met twee honden aan de leiding liep, draaide luid de muziek op, zich niet bewust van het feit dat zijn honden alle rotzooi op de Nike Air Max Thea Womens stoep achterlieten en hun best deden om absoluut iedereen te laten struikelen, van hardlopers voor peuters op de fiets. Niet uggs outlet onder de indruk.

Hoe was je weekendje hardlopen? Degenen in het VK hebben misschien de handschoenen en hoeden uitgedaan, maar veel van jullie elders zullen ze waarschijnlijk al een tijdje dragen - of in het geval van een contingent op het zuidelijk halfrond, gewoon in de zomeruitrusting stappen. Zoals altijd, deel je verhalen en triomfeert onder de streep.

Return to “Help Central”