februari van dit jaar en verslapten

Get help with your projects here, and help others debug their code!
Banning
Rank 8
Rank 8

februari van dit jaar en verslapten

Postby Banning » Sat Feb 10, 2018 2:27 am

Afgezien van de relais op Mansfield heb ik dit najaar deelgenomen aan het North Crosslands Crosslands Championship, een op zichzelf staand evenement met een lange geschiedenis en de eerste wedstrijden van de Start Fitness Met League van dit seizoen, een regionale competitie bestaande uit meer dan 20 clubs. Tot dusverre was het weer goed en de omstandigheden zijn vriendelijk Nike Janoski Mujer geweest. Maar er is genoeg wind, regen, ijs en modder om naar uit te kijken. Ik heb geleerd dat het de moeite waard is om de slechte omstandigheden en de moeilijke omstandigheden te omarmen: het maakt de hele ervaring veel leuker, en er zijn op de lange termijn aanzienlijke voordelen te behalen.

In het laatste jaar of zo zijn mijn tijden op de weg aanzienlijk verbeterd, en er is geen twijfel dat een deel van de reden is dat ik afgelopen seizoen meer dan 10 afzonderlijke crosscountry races heb gelopen. Het was niet alleen een kwestie van snelheid. Ik moest harder en veerkrachtiger worden. Ik moest leren lijden, en luisteren naar die innerlijke stem die je niet in de steek laat, die ervoor zorgt dat je weet dat hoe slecht je je ook voelt tijdens een race, het is niet hoe erg je Nike Internationalist Donna je daarna zult voelen als je weet dat je het niet alles Adidas Tubular Damen hebt gegeven.

Cross-country heeft me geholpen om deze kant van mijn hardlopen te ontwikkelen, omdat het bovenal een teamsport is. Je bent er om werk te doen voor je club, en je positie is belangrijker dan je tijd. Het enige dat er echt toe doet, is waar u komt en hoe dat de definitieve positie van uw team be?nvloedt. Dit geldt voor hardlopers van alle niveaus. Toen ik voor het eerst deelnam aan langlaufraces, was ik veel dichter bij de achterkant van het peloton dan aan de voorkant, maar wetende dat ik mijn club echt van pas kon komen - dat mijn definitieve positie, waar dan ook, nog steeds significant was - hielp mijn competitief instinct aan te scherpen en heeft me dat broodnodige innerlijke besluit gegeven.

Dat wil niet zeggen dat cross-country slechts een middel is Nike Sb Dunk Low Womens om een ??doel voor mij te bereiken. Ja, het is een manier om sterkere benen en een scherper stromend brein te ontwikkelen om betere tijden op de weg te krijgen, maar ik ben ook gekomen om van het platteland te genieten omwille van hemzelf. Ik denk dat dit deels te maken heeft met het harde gepraat van zijn deelnemers ("ijskoud en gietend met regen? Ik weet het, laten we rondrennen op een modderig veld in onze vesten!"). Maar het is ook de traditie en tijdloosheid van dit alles, het gevoel dat het bestaat buiten de rages en modes van de rennende industrie en dit voor altijd zal doen; zie die vesten opnieuw voor het bewijs van een opzettelijke veronachtzaming van de voorschriften van stijl.

Gelukkig ben ik niet de enige in mijn waardering van alle dingen in het hele land. Meer dan 5.000 hardlopers namen deel aan alle races op www.nirvanawellbeing.co.uk het Engelse nationale langlaufkampioenschap op Parliament Hill in februari van dit jaar en verslapten daarmee het record van de beste eerdere deelname. De Mansfield-estafettes zijn onbeschoft gezond, net als veel van de regionale competities, waaronder de Start Fitness Met League, die dit seizoen recordaantallen kent. Laten we hopen dat dit doorgaat: langlaufen is een van de beste kansen die we hebben om sneller, sterker en hardier hardlopers te worden.

Return to “Help Central”